hej..

hej bloggen..
hoppas allt är bra med alla mina bloggläsare!!
jag har börjat vara i skolan 2 timmar 2dagar i veckan med enskilda lektioner..
känns väll lite sådär att inte få vara med klassen och ha rasterna när dom har det!
sen även tisdag onsdag torsdag går jag fortfarande på abc ni som inte vet vad det är
så är det en typ av vård vid sjukhuset där man får hjälp att bli fri från sin ätstörningar
och att inte lyssna på det dumma spöket som talar om för mig att jag inte får äta!
och där får man även lära sig attt hantera sin ångest på ett bra sätt istället för att
vara dum mot sig själv,  så livet för mig förtillfället är väll en katastrof mycket som
världens underbaraste lillasystser isabelle!<3
 
 
och en mycket gammal bild på mig och linnea knasfia vad jag älskar dig ! <3
 sötaaste kaninen !
 
samling av mitt favorit godis :D
 
 
jag då :D
nu ska jag försöka ta något att äta vi hörs puss
'/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0