2013

under 2012 låg jag inne flera månader på psyk... fick anorexi... förlorade plast kusinen viktor i en tragisk olycka,hoppa av hotel och resturang...bröttummen... förlorade en nära vän! men det som varigt bra under 2012 flytta så jag fick världens goaste granne Sara Persson fick världens underbaraste "pappa" åke.. fick träffa underbara vänner under tiden på 60 Sofia Liten Cullen Vähäjylkkä Rike Opitz och så fick jag lära känna en underbar tjej Beatrice West ♥ och även Marielle Åsén ♥ tack för året 2012 ni som gjorde det till ett underbart 2012 trots omständigheterna!
under 2013 ska jag bli frisk... plugga klart kunna sova utan tabletter...
hoppas med all kraft jag har attt jag klarar detta!!!! dumma ätstörning dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0