Uppdatering sen veckan!!<3

Godmorgon eller vad ska man säga typ! (:
Jag tänkte berätta hur veckan har varigt..
i måndags började med mitt speciella shema..
jag och åke fiksade lite böker sånna grundgrejer man ska kunna
som jag är osäker på,
Var med klassen till typ 11..

sen tog vi bilen tog en liten vända runt sportfältet prata och gick bra
var värligt svag i benen...
sen till elevhemmet.. där vi satt och pratade och pratade även med elevhems personalen hur det
ska bli framöver med allting!!,  Jobbade lite och bråkade med Åke..
efter det var jag lite med Evelina och vi satt väll bara i telfonen typ och trååka! :(

tisdag: jävlar vad seg man var denna morgon...
sjukt torra läppat allmänt svag i benen och shit..
klädde på mig.. spelade spel på mobilen sen kom åke..
satt och prata lite jobba lite sen spelade vi wii och vem tror nu vann?
Jo jag, och åke är lika dåligt förlorare som alltid.. d
Bara för jag körde ner hans klot i rännan :D
sen jobba vi lite till, sen blev det en promenad runt i området..
då jag förökte få åke att inse astt jag är bäst :D
efter det jobba jag vidare som jag inte pallade lunch..
sen drog vi till skolan till halv 2 då jag skulle ha data med klassen..
jag var värligt trött och seg så det blev jobbigt..
men var värt ett försök..
efter skolan blev det att ungås med evelina igen ..
spelade även wii med dom andra på elevhemmet och jag vann över 2 pojkar:d

ONSDAG:
denna dag var som sagt hel förvirrande..
vi började med att vi satt och prata jobba en stund..
sen hade en underbar vän/KLASSKOMPIS fasnat på stationen så vi fick åka och hämta hon..
jag skulle ändå till skolsyster vid 11.00 var inne hos henne pratade som sagt och fick goda råd,
sen var det åkes tur.. fick han prata där i 10000 år jag och min vän satt och pratade..
sen skulle vi låna nån bok som skolsyster tvinga åke till.. men det var stängd
så vi gick och hälsa på evelina på naturbruk där hon hade lektion ..
vi körde upp henne till skolsyster då hon fått en glasbit i foten..
sen vidare mot elevhemmet igen.. ingen promenad denna dagen pga av vädret
sen jobba vi lite...
ingen lunch...gick ej...
Sen slutade åke..
kvällen spenderades med underbara personer på elevhemmet!<3

Torsdag..
och det betyder mat och boende hela dagen..
först skulle dom andra ut och gå i en timme..
så jag och åke stanna inne och spela uno han fuska :d
Sen laga spagetti och köttfärsås med Evelina..
 men palla äta...
sen kolla jag och ida på någon jävla engelsk film skratta oss igenom den filmen hehe
sen vidare till erikslund för 7/20 och fan där var åke han skulle va med fan :)
vi kolla på sommaren med göran.. dock ingen bra film kan jag tycka..
då blev jag mycket trött så åke skjussa mig till elevhememt skönt..
 och den jävlen berätta inte att han fyllde år..
grrattis på dig gubbe men vart har du rolaton?:D

Gårdagen:
först kom åke.. skrev i papper om aktivitets ersättningen..
jobba lite dryga oss som vanligt, men pratade även allvarliga saker..
sen jobba vi lite... sen åt han lite... sen vidare till erikslund lämna papper till skolsyster och berätta
läget.. sen vidare mot klassen och va med sista lektionen
då spelade vi sverige spelet..
yes att man kom sist då ;)
sen hem...
ta det lungt och sen smsa med åke...
och fan ryssland vann igår på hockey..
Hade en mycket trevligt telefonsamtal igår!<3
Ska skriva lite mer om ätstörningar och shit senare idag..
bjuder på den bilden :D

puss
/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0