Här är killen som förändrat mitt liv !!<3

Hej bloggen..
var ett tag sen jag skrev nu så tänkte uppdatera läget!<3
ja jag jag har sån jävla huvudvärk och nackvärk..
sen min hjärnskaning..
vilket betyder att  jag inte ätigt något sen i tisdags kväll..
asså 5dagar inte okej..
börjar få konserkvenser dock...
shitsamma lägger in ett annat inlägg om hur läget är..
vill bara säga att jag har FUNNIGT killen jag vill dela mitt liv med.
Och nu kan jag bara säga det att jag är så jävla lycklig och så jävla kär
12/4-2012 jag älskar dig fredrik!!<3
Tack för att du finns.. <3
du har fångat mitt hjärta, tack för att du finns!!
Älskar dig tio tusen gånger runt jorden och tillbaka igen!!<3

 
Pusss
/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0