Kampen mot att bli frisk!!

att leva med anorexia är inget lätt..
Jag försöker kämpa.. ångesten som blir när man ska äta något ångesten som känns så fort man äter det minsta...
allt räknande i calorier... " om jag äter lite lunch då kan jag inte äta middag eller fika" sådan tänkane som blir..
funderar varje dag vilken måltid/måltider jag ska skippa beroende på vilken personal som jobbar.. skipper alltid någon måltid..försöker allti slingra mig undan måste jag äta lite blir det en ångest som fan och att vara i sitt rum...
jag trodde från början detta med att äta dåligt bara vara en bantningsak..men när jag började gå ner i vikti tänka calorier börja köpa light produkter, få ångest efter jag ätitmassa godis som jag aldrig fått förut!!...
Känslan att rasa i viktt... ständigt tänkade på mat i huvudet.. ångesten redan flera timmar innan mat..
Kommer jag spy upp det? ska jag inte äta eller kräkas upp? jag kommer bli tjock!, om jag äter detta ska jag inte -äta nästa måltid.. livet för en med anorexia är inte lätt!!...
det jag vll med detta är att berätta hur jag mår exakt nu..
                                       puss/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0