ångesten,tårarna,tankarna..

nu ska jag berätta hur en dag för mig med ätstörningar kan se ut..
morgon....
går in på toan kollar på min otroligt tjocka kropp..
funderar hur jag ska lägga upp dagen..
ångest för att det är frukost innom närmsta halvtimmen..
tankar kring hur mycket jag går upp av den där mackan och den där chockladen..
vid frukostbordet försöker alltid slingra mig undan den där dumma smörgåsen den innerhåller massa calorier...tar chocklad.. personalen blir sura ber mig ta en smörgås grinar.. gråter vill
inte äta den där förbaskade jävla smärgåsen..
personalen tvingar mig ta tugga för tugga och tårarna rinner ännu mer...
när jag ätit den mackan kommer den där jävla ångesten vad händer nu??
blir jag tjock.. fan vill inte äta det är calorier i det då går jag up ännu mer i vikt blir ännu större..
deppigt.. sitter på mitt rum på sjukhuset hela förmiddagen pga av ångesten för den där smögåsen..
vid 12 vet jag att det är lunch försöker igen kommer undan.. ångsten fan jag har gö ingen hunger känsla varför ska jag äta något med massa calorier i, vill dom jag ska bli tjock och få i mig massa hemsk mat..funderingar sitter vid matbordet försöker prata mig undan den där lilla potionen mat...
grinar tugga för tugga... allt är ett helvete.... funderar länge på min vikt... har jag ätit dessa gafflar med mat tänker jag totalt skita i middagen.. går in på mitt rum igen.. med massa jävla ångest...
lyssnar på musk och blir helt osolerad imig själv.. :(
mellanmål... det skipper jag helt ochh hållet i känner mig stolt för jag struntar i det...
men ångesten sitter fortfarande -i sen lunchen..
middagen försöker jag skippa blir det något blir det typ e-n gaffel och igen.. massa tårar och grån och åter igen til ångest och ensamhet...
kvällsfika... skippar det stolt över det men fortfarande ångest..
tankar på mat sitter där hela jävla tiden..varför ska jag ha fått denna hemska sjukdom..
varför ska jag vara den där tjejen med så mycket fett på kroppen..
varför ska jag ha denna jävla ångest som jag har..
jag vil bli frisk men fan ...
när jag blir frisk från detta ska jag hjälpa persoer med denna sjukdom för vethur jävla tufft de tär :(( <3
den som kan ta denna förbannade sjukdommer ifrån mig!!!
vill tillbacks då den tiden jag mådde bra!!! :(

puss
/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0