veckan som varigt!!!

Hej bloggen tänkte berätta om veckan sen göra 2 separa inlägg om andra saker..
Måndag: Var jag på habliteringen med åke, åke snurra bort sig och hittade ej parkeringsplats
så han kom försent, vi pratade om hur det går sen blivigt utskrviven från 60 osv, tog även
upp mina sömnproblem och då var lösningen att jag kanska ska testa ett bolltäcke för att kunna sova bättre, ska även dit och fylla i pappa om godman, fick även besked att jag har rädd till egenlägenhet så fort dom hittar någon!,
sen vidare mot skolan träffa klassen en stund och berätta om helgen jag haft då!
Kommer mer till det senare, Sen vidare till elevhemmet och jobba..
Tisdag:
Jag och bästavän emmy skulle med elevhemmet till
typ gladitorena, och sjävklart följde åke med..
Först åkte vi dit, dryga mig spamma åke med typ 100 sms..
sen var jag och johan och emmy och åke -i lag, var jätte svåra celler man skulle klara av..
vi var som sagt sämst på detta !!!
men rolig dag hade vi, somnade på vägen och det tyckte åke självklart var shit roligt.. :)
Onsdag:
samtal av mamma vid 9 en 17 årig pojke överkörd av ett tåg i borlänge..
fyfan vad hemskt tänkte jag, sen jobba jag med åke hela dagen..
hade även en värligt allvarlig pratstund om allt jobbigt jag går igenom en pratstund
som kändes som 15min och var 2 timmar..
Sen sluta åke.. telfonen ringer det var mamma..
din kusin viktor har dött var han som blev påkörd av tåget..
hmm.. chock chock chock..
personalen på elevhemmet vill prata med alla jag och emmy går dit
det är en pojke som blivit på körd han namn är viktor....
någon som kände han..
emmy pekar på mig det var carros kusin..
jag grinar bryter ihop och springer därifrån..
emmy följer efter pratar med mig vi sitter och pratar ett par timmar..
Ber min klasskompis som är ihusetbrevid komma för jag behöver prata..
Men nej får till svar jag orkar inte...
sen går jag och emmy dit då sitter hon och jessika och spelar wii..
vilka jävla kompisar..
torsdag...
Mat och boende åker till stan och möter ida..
berättar allt för henne -om evelina hon blir rasnde..
vi åker till affären vi ska handla..
jag och ida går tillbacka..
sen ska vi ha 720 se på film jag och ida vägrar gå in och se på den..
så vi sitter utanför.. så kommer en lärare -frågar varför jag berättar altl om viktr och hon förstår..
hem en sväng...
mamma fyllde år... det jobbigaste jag varigt med om
låsas pappa ser heltförstörd ut.. stämmningen är konstig fyfan..
grinar torkar tårarnna fort så ingen ska se.. :(
Fredag:
skola. bra besked iallfall på morgonen av åke..
sen kolla vad jag missat och sånt..
endel ja.., försöka jobba men gick ej var för trött och hade ingen ork..
så jag följde -med mina 2 älskade klasskompisar till bibloteket och sånt,
lunch: följde med dom til maten men åt inget själv blir fan mätt bara vid doft av mat..
sen spela vi sverige spelet åke märkte jag mådde dåligt så han hjälpte mig mycket..
på kvällen tog det STOP..
den där jävla B SKREV MASSA SHI IGEN ASSÅ JAG FIKSAR INTE DET ORKAR INTE VILL DÖ..
EXAKT SÅ JAG VILL NU !!
BLÄÄ
JÄVLA SHIT LIV...
<3

puss
/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0