Jag och min pojk!<3

JAG OCH MIN POJKVÄN

Vad heter ni? Carro och fredrik..

Hur träffades ni? via kamrat :)
Vad var ditt första intryck?otroligt söt, gulligt och social :)
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 månader på tisdag :)
När blev ni tillsammans? den 12 april 
Är ni förlovade? Det är vi inte men det kommer väll :)

Bor ni ihop? nej :(
Har ni barn? nej
Har båda körkort? Han har :)
Isåfall, vem kör bäst? haha, han såklart xd
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör.
Vem skrattar mest? Jaaag :D
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han 
Vem är äldst? Han 4 år äldre!<3
Vem fyller först på året? jag.
Vem är längst? han
Vem sjunger bäst? Han såklart :D
Håller ni i handen på stan? klart man gör
Kände ni varann innan ni blev ihop: mja lite men inte jätte mycket ! :)
Har ni någon speciell låt? nej
Har ni stora framtidsplaner? ja det har vi värkligen :)
Har ni gråtit i varandras armar? vet ej
Vem lagar bäst mat? han
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? film,bakar/lagar mat, myser :))
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? klart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, en bra bit :)
lir ni lätt svartsjuka? - ibland.
Brukar ni bråka? Nej
Har du slått till henne någongång? hahha ja på skoj 
Om du bara fick lova henne en sak, vad skulle du lova då? att jag aldrig  kommer lämna han för han är den jag lever för !<3.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv? om han vill för jag vill :D.
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och :)
Vad är det finaste med honom? att han är den han är och kan älska mig för den jag är ! :)
Brukar nån av er prata i sömnen? nej, tror inte det.
Hur långt skulle du kunna gå för honom ? hela vägen :)

F
DU LYSER UPP MIN DAG MIN UNDERBARA POJKE!<3


Jag älskar dig så jäva mycket älskling, fina människa <3


släpp aldrig taget om mig för jag kommer aldrig släppa din hand<3


Puss
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0