inlägg om helgen den 25/26/27 maj ! :)

Detta inlägg ska förklara hur min förra helg såg ut..
den spenderadesmed älsklingen!!!
när jag väl kom fram trodde jag jag skulle dö han kom springandes..
han hade blommor med sig så sött, vi kramades han tog min hand och vi gick till han..
Sen hos honnom prata vi lite titta på varandra och j vi var tillsammans jag var lycklig jag var kär,
jag hade världens bästa!!!! och har än idag....
KVÄLLEN OCH NATTEN SPENDERADES MED MASSA MYYS!!
på lördagen drog vi oss länge i sängen sedan gick vi upp och bakade bullar skojsigt!!
sen mös vi mest kollade på film , lagade även mat tillammans..
shitsamma hade en underbar helg, nu kommer massa bilder !!
Hmm bullbak med en jävla flaska!
var jag inte direkt van med att göra! :)


Båda ser typ helt mysko ut men bjuder på bilden!!<3


Han ger mig orken att kämpa vidare !!<3

Och nej jag kan aldrig vara seriös på bild (:


Kort och lång!
hihi så söt du är bebe !<3
och dig jag lever och kämpar för!<3




Kunde inte låta bli att le du var gö så söt!!<3


Min föralltid !!<3


Denna bild får avsluta den helgen..
och ja den var helt underbar!!

puss
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0