var ett tag sen nu igen! men har hänt mycket!!

Hej ubloggen..
nu var det så där sjukt längesen jag skrev sist igen..
men har hänt en jävla massa sen sist jag skrev..
1. fått en sjukt underbar bästavän..
2 fått världens underbaraste pojkvän..
3. legat på sjukhus..
4, fått en bonus pappa..
5, börjat sköta abc..
6, flyttat!

Oj oj det är en hel del som hänt som sagt,
Jag har fått en sjukt underbar bästavän,min underbara bästa vän lotta vad skulle jag göra utan dig
stumpan du betyder guld för mig du är så underbar.. ska bara medela att det är en gammal klass kompis till mig, du betyder ALLT FÖR MIG LOTTA!
Älskar dig !!!
har även fått en sjukt underbar pojkvän jag älskar till 1000 en kille som jag värkligen älskar en som alltid finns och stöttar mig igenom allt du är underbar christer!<3
har även legat  på sjuhhus hade världens magsmärtor.. akuten trodde till 100 att det var min blindtarm som spökade- men visade sig vara pga attjag ej äter...blev inlagd med dropp och smärtstillande... några dagar nu har jag sjukt ont och svag i benen... bara att kämpa...
jag har även fått min älskade bonus pappa åke du betyder så mycket för mig.. 7
och jag älskar dig värkligen, 'är så trygg vid dig...
har med börjat sköta abc går dit regelbundet nu iallfall 1 gång i veckan i allfall.. :)
och jag har flyttat till ett nytt boende med personal tillgänglig hela tiden..
känns perfekt och nu har jag även färgat håret rött..
så förtilfälllet är livet ganska perfekt!!

jag och jordens absolute bästavän Lotta!<3
STORT TACK FÖR ATT DU FINNS!<3

värdens bästa älskling!

du gör mig lycklig !<3


en bild på mig!<3

puss på er alla
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0