var har hänt senaste?!

Hej bloggen var nu ett tag sen igen jag skrev..
vad har hänt sen senast??
jag har blivigt utskriven från sjuhkuset..
jag har fått börja vara i skolan lite.. (:
har fått hjärnskakning..
fått en ny bästavän!!
träffat en jag gillar mycket..
flyttat till elevhemmet!

ja jag har blivigt utskriven från avd 60 där jag var inlagd i 9 veckor pga av självmordförsök och självmordtankar bla.. men nu ska jag försöka att inte få sånna dumma tankar igen så jag slipper
det där jävla helvetet, i början var jag väll värkligt ängsligt över att bli utskriven..
som jag inte visste om jag var redo för det.. men jag var det..känns bra nu inte helt bra än
men jag är på godväg att bli frisk och må bra.. (:
Jag har även fått börja vara i skolan lite med speciellt schema..
vilket betyder attjag inte är med klassen så mycket..
men får mycket hjälp ifrån klassassitenten åke!!
så himla duktig och rolig han är stort plus till han..
han kan skämta och vara allvarlig och det gillar jkag med honnom..
är med klassen ca: 30 min per dag och det är sista lektionen och det känns faktiskt värkligt bra..
jag har även hunnigt fått hjärnskakning..
satt på en ramp blir skrämd slår i bakhuvuet i en betongplatta och får hjärnskakning yes..
har fortfarande ont i nacken och huvudet fast detta snart är 2 veckor sedan..
har även fått en ny bästa vän !! ida vi går i samma klass och hon är en underbar
tjej som värkligen förstår sig på hur jag mår.. det är underbart......... tack för att du finns ida
jag har träffat en kille som jag tror det kan bli något med tänker ej gå in på vad han heter än
men idag skickade jag ett gulligt kort till honnom hoppas hjärtat mitt blir glad..
du vet vem du är och du betyder mer än guld för mig och jag skiter i avstånde du är lika underbar och gullig endå(a) <33
jag har även hunngt flytta till elevhemmet i borlänge där jag bor må-fredag
det känns bra värligt nytt som jag flyttade -dig i onsdags nya ljud och sånt
men känsn riktigt bra stor trivs ..
Hmm...
och idag har jag varigt på marknad med lillasyster min...
hon vann en nalle, men jag blev blåst på en tia jävla idiot..
 sen tog vi en fika chockladboll och cola underbart..
handlade även ett par jeans (:
har även köpt en msösa det står Carro på på marknaden..
i morrn blir det att slappa och packa det som ska med på nästa vända till elevhememet..
nu ska jag forsätta skriva till hjärtat mitt !!
Puss puss
/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0